(0)
0

ZWROTY, ODSTĄPIENIE OD UMOWY


14 dni od daty zakupu

zapakowane w oryginalny sposób w stanie nienaruszonym

z dowodem sprzedaży.

koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

Nie będą przyjmowane zwroty bielizny osobistej - w tym:  figi, bielizna wyszczuplająca i odzież nosząca widoczne ślady użytkowania. Uwaga: II gatunki nie podlegają wymianie. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności tą samą drogą którą wybrał kupujący płacąc za towar. Sklep nie przyjmuje biustonoszy termicznie formowanych ze sztywną miską, kostiumów kąpielowych ze sztywną miską, termicznie formowanych - zapakowanych w jakikolwiek rodzaj koperty – wyłącznie opakowania kartonowe (najlepiej, aby było to opakowanie oryginalne, w którym kostium/ biustonosz przyszedł – zapobiegnie to uszkodzeniu. Min. wysokość opakowania zwrotnego to 10 cm.) Bezwzględnie zabrania sie takich biustonoszy czy kostiumów kąpielowych przy odsyłaniu składana miska w miskę- mają one leżeć na płasko w pudełku - zapobiega to uszkodzeniom . Biustonosze samonośne, nasutniki nie podlegają zwrotom. Jeżeli Zamawiający nie wywiąże się z obowiązku zwrotu towaru w terminie, Sprzedawca wstrzyma się ze zwrotem płatności otrzymanych od Zamawiającego do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania. W związku z powyższym Sprzedawcy nie będzie zobowiązany do zachowania termin określonego w pkt 7.2.Nie będą przyjmowane paczkomaty ani "za pobraniem". Zwroty przyjmowane są dla konsumentów z paragonem, zwroty nie są przymowane dla firm z fakturą. W przypadku zwrotu  otrzymany produkt należy odesłać na adres:

Bagatelle/Maciej Iłowski 

Factory Outlet Ursus

Bagatelle / Maciej Iłowski

ul. Plac Czerwca 1976r. 6  lok.77

02-495 Warszawa

FORMULARZ ZWROTU jpg     FORMULARZ ZWROTU pdf

 

REKLAMACJA



W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:

Bagatelle/Maciej Iłowski 

Factory Outlet Ursus

Bagatelle / Maciej Iłowski

ul. Plac Czerwca 1976r. 6  lok.77

02-495 Warszawa

Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami. 
Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Bagatelle zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji. 
Bagatelle ustosunkuje się do żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

FORMULARZ REKLAMACYJNY jpg    FORMULARZ REKLAMACYJNY pdf

Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.
Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę). 


Darmowy transport
Transakcje powyżej 350 PLN
Wsparcie online
Wspieramy online 10.00-18.00
tel. 737 169 999
Bezpieczne płatności
Zabezpieczamy wszystkie płatności